Пошуковий запит: (<.>A=Крепак А$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
|
1. |
Крепак А. С. Методичні засади обґрунтування обсягів адресних програм зовнішніх рекламних кампаній торговельних підприємств [Електронний ресурс] / А. С. Крепак // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - № 3. - С. 84-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2012_3_10
|
2. |
Крепак А. С. Економічне обґрунтування вибору форми організовування зовнішньої реклами підприємств торгівлі [Електронний ресурс] / А. С. Крепак. // Економіка. Управління. Інновації. Серія : Економічні науки. - 2012. - № 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eui_2012_1_26
|
3. |
Мельникович О. М. Вибір стратегії розміщення зовнішньої реклами підприємств торгівлі на основі матричної моделі [Електронний ресурс] / О. М. Мельникович, А. С. Крепак // Проблеми економіки. - 2013. - № 4. - С. 254-261. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pekon_2013_4_33 Проаналізовано сутність та значення стратегічного планування рекламної діяльності, досліджено теоретичні підходи до визначення поняття "рекламна стратегія". На основі узагальнення теоретичного матеріалу та емпіричного досвіду авторами сформовано власний погляд на визначення поняття "стратегія розміщення зовнішньої реклами", що трактується як підпорядкована частина загальної рекламної стратегії підприємства і являє собою концепцію розміщення зовнішньої реклами, головними складовими елементами якої є система цілей та завдань, що ставляться перед зовнішньою рекламою, та політика їх реалізації як сукупність підходів і правил її розміщення. Проаналізовано основні підходи авторів до виділення графіків розміщення реклами та схем охоплення аудиторії, які адаптовано авторами до особливостей зовнішнього рекламування підприємств торгівлі. В результаті виділено 5 таких графіків: постійний, постійний спадаючий, постійний зростаючий, пульсування та злітання, які є графічним відображенням відповідних стратегій розміщення зовнішньої реклами торговельних підприємств. Розроблено та представлено матричну модель вибору стратегії розміщення зовнішньої реклами підприємств торгівлі, використання якої потребує попередньої оцінки таких параметрів, як ступінь поінформованості та лояльності споживачів, тривалість циклу купівлі товарів або основної їх групи/груп, які реалізуються в магазині, яка також базується на попередньо прийнятому рішенні відносно функцій, що надаються зовнішній рекламі в процесі просування, і, відповідно, її ролі в комунікаційному міксі підприємства торгівлі.
|
4. |
Крепак А. С. Вплив інновацій на рекламний продукт підприємств сфери зовнішньої реклами [Електронний ресурс] / А. С. Крепак // Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2009. - Вип. 24(1). - С. 101-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpchdtu_2009_24(1)__22
|
5. |
Крепак А. С. Оцінка кампаній зовнішньої реклами найбільших гіпермаркетів будівельних матеріалів України [Електронний ресурс] / А. С. Крепак // Економіка та держава. - 2010. - № 8. - С. 80-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2010_8_25
|
6. |
Крепак А. С. Модель управління зовнішньою рекламою підприємств торгівлі [Електронний ресурс] / А. С. Крепак // Молодий вчений. - 2014. - № 6(1). - С. 150-154. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2014_6(1)__41
|
7. |
Крепак А. Класифікація ротаційних кампаній у зовнішній рекламі [Електронний ресурс] / А. Крепак // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2016. - № 1. - С. 71-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2016_1_6 Розкрито зміст поняття ротаційна зовнішня рекламна кампанія, обгрунтовано значення ротації у підвищенні результативності зовнішньої реклами підприємств. Виділено типи зовнішніх ротаційних рекламних кампаній, розроблено їх класифікацію за рядом ознак.
|
8. |
Крепак А. Телевізійна реклама: зважені рейтинги у медіаплануванні [Електронний ресурс] / А. Крепак // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2017. - № 1. - С. 62–72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2017_1_6
|
9. |
Крепак А. С. Еволюція ринку зовнішньої реклами в Україні [Електронний ресурс] / А. С. Крепак // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Міжнародні економічні відносини та світове господарство. - 2015. - Вип. 5. - С. 82-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuumevcg_2015_5_20
|