Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)Реферативна база даних (7)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Крепак А$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
1.

Крепак А. С. 
Методичні засади обґрунтування обсягів адресних програм зовнішніх рекламних кампаній торговельних підприємств [Електронний ресурс] / А. С. Крепак // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - № 3. - С. 84-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2012_3_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 308.785 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Крепак А. С. 
Економічне обґрунтування вибору форми організовування зовнішньої реклами підприємств торгівлі [Електронний ресурс] / А. С. Крепак. // Економіка. Управління. Інновації. Серія : Економічні науки. - 2012. - № 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eui_2012_1_26
Попередній перегляд:   Завантажити - 268.182 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Мельникович О. М. 
Вибір стратегії розміщення зовнішньої реклами підприємств торгівлі на основі матричної моделі [Електронний ресурс] / О. М. Мельникович, А. С. Крепак // Проблеми економіки. - 2013. - № 4. - С. 254-261. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pekon_2013_4_33
Проаналізовано сутність та значення стратегічного планування рекламної діяльності, досліджено теоретичні підходи до визначення поняття "рекламна стратегія". На основі узагальнення теоретичного матеріалу та емпіричного досвіду авторами сформовано власний погляд на визначення поняття "стратегія розміщення зовнішньої реклами", що трактується як підпорядкована частина загальної рекламної стратегії підприємства і являє собою концепцію розміщення зовнішньої реклами, головними складовими елементами якої є система цілей та завдань, що ставляться перед зовнішньою рекламою, та політика їх реалізації як сукупність підходів і правил її розміщення. Проаналізовано основні підходи авторів до виділення графіків розміщення реклами та схем охоплення аудиторії, які адаптовано авторами до особливостей зовнішнього рекламування підприємств торгівлі. В результаті виділено 5 таких графіків: постійний, постійний спадаючий, постійний зростаючий, пульсування та злітання, які є графічним відображенням відповідних стратегій розміщення зовнішньої реклами торговельних підприємств. Розроблено та представлено матричну модель вибору стратегії розміщення зовнішньої реклами підприємств торгівлі, використання якої потребує попередньої оцінки таких параметрів, як ступінь поінформованості та лояльності споживачів, тривалість циклу купівлі товарів або основної їх групи/груп, які реалізуються в магазині, яка також базується на попередньо прийнятому рішенні відносно функцій, що надаються зовнішній рекламі в процесі просування, і, відповідно, її ролі в комунікаційному міксі підприємства торгівлі.
Попередній перегляд:   Завантажити - 388.661 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Крепак А. С. 
Вплив інновацій на рекламний продукт підприємств сфери зовнішньої реклами [Електронний ресурс] / А. С. Крепак // Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2009. - Вип. 24(1). - С. 101-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpchdtu_2009_24(1)__22
Попередній перегляд:   Завантажити - 163.552 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Крепак А. С. 
Оцінка кампаній зовнішньої реклами найбільших гіпермаркетів будівельних матеріалів України [Електронний ресурс] / А. С. Крепак // Економіка та держава. - 2010. - № 8. - С. 80-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2010_8_25
Попередній перегляд:   Завантажити - 155.051 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Крепак А. С. 
Модель управління зовнішньою рекламою підприємств торгівлі [Електронний ресурс] / А. С. Крепак // Молодий вчений. - 2014. - № 6(1). - С. 150-154. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2014_6(1)__41
Попередній перегляд:   Завантажити - 356.724 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Крепак А. 
Класифікація ротаційних кампаній у зовнішній рекламі [Електронний ресурс] / А. Крепак // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2016. - № 1. - С. 71-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2016_1_6
Розкрито зміст поняття ротаційна зовнішня рекламна кампанія, обгрунтовано значення ротації у підвищенні результативності зовнішньої реклами підприємств. Виділено типи зовнішніх ротаційних рекламних кампаній, розроблено їх класифікацію за рядом ознак.
Попередній перегляд:   Завантажити - 452.516 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Крепак А. 
Телевізійна реклама: зважені рейтинги у медіаплануванні [Електронний ресурс] / А. Крепак // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2017. - № 1. - С. 62–72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2017_1_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 576.09 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Крепак А. С. 
Еволюція ринку зовнішньої реклами в Україні [Електронний ресурс] / А. С. Крепак // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Міжнародні економічні відносини та світове господарство. - 2015. - Вип. 5. - С. 82-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuumevcg_2015_5_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 368.146 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського